du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 2 april 2010

glad påsk!

äntligen fredag, dock känner jag mig lite konstig.. igår spenderade jag hela dagen på forex i nordstan. jickes!! vilket tempo, dagen bara flög förbi. sedan hem till min prins som lagat mat och som packat upp vår nya soffa! äntligen! mycket behövligt för alla myskvällar, den lilla lånesoffan var ingen höjdare.

idag började jag dagen med nya vampire diaries, sedan ut på en promenad och samtidigt hämta min beställda kläder. nice var det. har plockat lite här hemma och håller på att laga lunch, är bushungrig. kanske därför jag känner mig lite konstig? blir tortillas iaf med keso och kikärtor.

när M kommer hem så åker vi till bubblan där det väntas middag med mamma och CK. imon kär vi en tidig lunch innan vi drar till bovall över helgen, ska bli så himla mysigt att få lite egentid. frågan är vad man ska packa? detta krångelväder är ju värdelöst. ena sekunden soligt och lite varmt, för att nästa regna och blåsa. får nog kolla igenom alternativen i garderoben. med tanke på vårt utrymme så är det mycket som ligger undangömt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar