du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 30 april 2010

soran ismail

god fredagsmorgon alla vänner!

jag och min älskade M tog en promenad bort till avenyn igår där vi bokat bord på ruby's (scandic rubinens bar). shit vad varmt det är ute nu by the way, as gott!! M överraskade med förbeställd champagne, visst är han nåt extra? :) sedan käkade vi gott och drack nästan ännu godare och bara njöt av stämningen innan komikerna började. min favorit soran ismail var lätt bäst som vanligt, fan vad bra han är!

idag ska jag jobba en stund, glasspass mellan 11-16. sedan hem och se vad kvällen tar vägen. så trist när det regnar, charmen att strosa på stan försvinner liksom helt.. måste också ner i källarn och kolla lite skor för mina älskade converse ger mig (hör och häpna!!) skoskav. OGILLA!!

sist men inte minst, grattis till sötaste johanna som fyller år idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar