du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 21 april 2010

tack alla underbara!

min dag har vart helt okej, ni får ursäkta mitt dalande humör men jag börjar må riktigt dåligt av saknaden, har aldrig känt såhär tidigare! ser ut som att M har fått en biljett på lördag, hoppas verkligen att det blir så. längtar så efter honom.

tack alla för alla fina gratulationer, de värmer :)

har haft kalas nu på eftermiddagen, fått massa fina grejer! klocka, kläder, spel, smycken, koppar, presentkort och annat smått och gott. jag har så fina vänner och familj :) nu tänkte jag snabbtesta mina nya kläder och sedan hoppa in i duschen för att sedan sova så gott. hoppas min prins ringer och väcker mig som jag bad han förut så jag får höra hans röst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar