du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 9 april 2010

sunny day

åh, god morgon! vilken underbar dag, solen lyser och jag ska iväg och jobba i fyra timmar sedan är jag ledig hela helgen, och det ska tydligen bli vårvärme?? LIKE IT ALOT! jag och min prins skrotade smögen planerna över helgen och bestämde oss för att bara vara hemma, as nice. bara vara tillsammans är det bästa. ska ta en promenad bort till jobbet, med tanke på att jag ska fixa en cykel snart och börja gå mer för att slippa köpa busskort. bra plan tycker jag! kanske åker solglajjorna på idag med.. men först ska jag äta lite frukost och ringa ett par samtal till våra förhoppningsvis blivande intervjuobjekt till uppsatsen.

puss på er!

 en härlig dag i slottsskogen förra våren, hoppas på fler sådana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar