du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 27 april 2010

shit villken dålig update! beror på Ms hemkomst och jobb, som vanligt. jag har jobbat sen jag var 15 och förstår inte hur man inte kan jobba när man pluggar men det får en verkligen att uppskatta skolan, för jag har en tendens att lägga livet lite på is när jag jobbar några dagar irad, haha. undra hur det skall gå när jag börjar jobba heltid i framtiden?

har haft en skön helg, bara njutit av M som kom hem natten mellan fredag och lördag. lördagskväll spenderades här med några päror, spel och vin :) söndag så mös vi mest, handlade lite och käkade god mat. a perfect day. ska käka frukost och sen bege mig bort till jobbet, sista dagen nu på nån vecka tror jag, vilket är ganska skönt då jag måste komma igång med uppsatsskrivandet på riktigt.

annars är allt som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar