du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 15 april 2010

man of the house

då var det den 15onde april. M är snart påväg mot kina. kommer säkert bli en grym resa men jag längtar tills hans kommer hem :)

såg ni uppdrag granskning igår? det gjorde jag. känns sådär att jobba idag, haha. men jisses vad de hade vridit på det, mycket är inte sant!

och till det bästa, nån har lämnat in min plånbok hos polisen!!! det finns verkligen snälla och ärliga helt random människor kvar, lovley! hinner inte hämta den idag men fixar det imon när jag ska jobba halvdag. nu måste jag springa mot jobbet och ikväll drar jag till min pärla och hennes prins :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar