du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 26 december 2009

vad hette han?

åh, igår var toppen! vi käkade typ 20 pers med massa kändisar som man inte sett på svinlänge, hur kul som helst :) sedan fortsatte festen, typ alla var där. det var så kul att se kimsan och oskar, sjukt längesedan! kicks och co var där, hängde med elin och veronica i början, vilka top notch tjejer! ett minus med stenungsbaden är att det är så stort! hade en liten kurvsvängning vid halv ett nån gång när jag inte hittade nån jag kände, haha. men nathalie fixade minttu och sambucca i baren senare så jag och kicks var nöjda ändå ;) vid halv tre kastade jag in handduken och rang CK som var underbar och kom och hämtade mig. som vanligt saknade jag min fina prins typ hela tiden, känns som jag inte sett han på jättelänge :( jisses vad bra han är!

summan iaf är att det var riktigt bra igår! men som M sa efter förra gången, "ja då har man gjort stenungsund, lär dröja nåt år innan man vill göra det igen" ;)

en kompis till kicks bad mig beställa en vodka lime med sprite åt han då jag stod längst fram.
jag: natta, fixar du en sprite lime sprite?
natta: vad ville du ha sa du?
jag: hm, en lime! eller nej, det var det inte.. sprite med lime! och nån sprit!
natta: tänk du en stund tuill så kom mer jag tillbaks.
man kan inte lyckas varje gång ;)

1 kommentar: