du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 20 december 2009

bubblor

jag och frida var så effektiva i stan idag att det nästan är löjligt. på mindre än tre timmar så blev vi klara :) käkade lite sushi och åkte hem sen. vilade en stund innan jag fick pussas lite med min prins innan han åkte tillbaks till stan. missade julmiddag med Ms familj men hade lovat bort mig på annat. den traditionella tjejjulträffen :) vi lekte julklappslek, åt godis, drack (ja, inte jag men de flesta andra) och tjötade. mys! det roligaste var på julklappsleken där kajsa som är gravid fick all alkohol som var inslaget, haha!

har fått massa saker med mig hem idag när jag har bil och allt. fick tvättat hos mamma, fick deras tallrikar då de köpt nya (kan byta ut mina färgade mot fina vita) och fick lånat massa skidkläder av mamma inför björnriket :) fick även en dator med tillbehör av CK som köpt ny. min är ju inte så värst bra med tanke på batteritid och minne. så nu har jag två, great :)

imon ska jag på utbildning med jobbet, sedan är det två korta dagars jobb innan jag beger mig till bubblan igen och fira jul.

nu ska jag sova och sakna världens bästa pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar