du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 10 december 2009

bad habbits

idag är jag supertrött med tanke på nattens drömmar, jag är så störd.

ska sätta igång med en skoluppgift innan jag beger mig till jobbet, orkade inte när jag kom hem igår. var viktigare att kramas med M :) det har blivit en liten grej att somna i soffan för oss, det är ju så skönt! igår så värmde jag en värmekudde och la den på axlarna, tog mina filtar och virade in mig och la mig bekvämt brevid M och slökollade på TV:n. jag har nog aldrig legat så skönt i hela mitt liv!

M var och mätte lite i lägenheten igår med, helt sjukt att han snart ska flytta :) :) :) och det kommer bli så fint!


torsdag betyder åtta dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar