du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 12 december 2009

do you remember

tack för låttipset natta!

så var det lördag, ännu en vecka har flugit förbi. somnade ifrån idol igår så vaknade onödigt pigg imorses, plus att Ms schyssta humor med att dra bort täcket och grejer gjorde saken ännu bättre ;) ska sätta mig och plugga en stund innan jag drar mig bort till jobbet och dagens fika-frukost med eliza och therese innan.

igår så hade min man en underbar tacopaj typ färdig när jag kom hem :) "och nu får du med dig mat till jobbet imon också!" några i Ms omgivning är lite skeptiska till hur han ska klara sig själv när han flyttar då han har haft förmånen att inte behöva hjälpa till så mycket när han bor hemma, och inte behövt laga mycket mat heller. men min prins bara bevisar gång på gång att han kan det mesta om han bara vill, vilket lugnar både mig och hans kvinnliga del av familjen ;) dock fäller han lite oroväckande kommentarer ibland som till exempel "ja du älskling, nu får du laga mat i ett år framöver, nu har jag gjort mitt!" jag tror dock att han skojar..

lördag idag alltså vilket är en mycket bra dag! ikväll får jag nämligen se en hel drös av mina stjärnor på ett och samma ställe :) hoppas på att jobbet går snabbt och att myset kan börja.

har ni hört om min guldis utvecklingssamtal i skolan? hon är självklart en mönsterelev, trodde någon nåt annat? nope! hon är så duktig :) hon fick bytt bort en tid på jobbet också så att vi ska kunna julhandla tillsammans, längtar redan.

1 kommentar:

  1. Visst är den bra :)
    Timbaland - morning after e också en guld låt!

    SvaraRadera