du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 8 december 2009

en skön dag

idag har jag lyckats med mitt mål, är typ klar med mitt stora pm arbete :) helt underbart! nu är det mina tre små uppgifter som ska bli klara vilket jag tror jag löser med lite viljestyrka.

annars idag? jens har vart här och köpt en kursbok till sin syster, alltid gott med ett par extra hundralappar. nicke och M har vart här och käkat middag, får med mig nickes berömda köttfärssås till jobbet imon, det ni ;) såhär borde livet få vara alla dagar.

min prins är så sugen på att flytta nu, det blir ju inte förens 1 februari men det kommer bli så mysigt, längtar ihjäl mig! och snart flyttar min pärla och hennes love in till stan vilket är rent jävla fantastiskt. 09 skulle bli vårat år, vilket det definitivt blev och nu har vi ett ännu bättre 2010 att se fram emot :) lovelovelove!

har skickat ut meddelande angående lördag med, ska bli supermysigt :) och papps och linda har kommit fram till thai ordentligt, skönt det.

ska snart sova för nu väntar jobb fyra dagar i rad, heldagar också. bara att bita i!
sov så gott kära vänner!


you are heaven on earth my love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar