du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 28 december 2009

kors i taket

dagen idag gick fort, var massa att göra på jobbet. fick två gratis konton idag vilket är sjukt nice, har en liten motivations svacka på den fronten just nu.. sedan hem för att träffa M och nicke som var i full färd med att ladda inför matchen på ullevi ikväll. med tanke på temperaturen och den sena tiden så är jag ganska glad att jag är hemma :) sitter och skriver på ena oppositionen vilket är liiiite segt och jag vill helst bara gå och lägga mig. tänkte hålla till nio iaf och sedan krypa ner och kolla på CSI :)

har försökt att nå mitt hjärta hela dagen, hade behövt prata av mig lite. saknar henne!

kanske ska man inte längta bort tiden men jag bara längtar längtar och längtar! fick även idag en "försenad" julklapp av mamma och CK vilket löser månadens problem. dom är bara för bra! :)

vissa saker gör mig bara så irriterad. 
shutupshutupshutup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar