du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 7 december 2009

i dina ögon

okej, det är måndagsmorgon och min undantryckta ångest håller sig i form. hur ska jag hinna?

gårdagen var härlig, vi hälsade på jenny i rönnäng. sedan en snabbis hos Ms gamla jobbarkompis. sedan hem till jacob där frida väntade och vi hade en mysig andra adventsfika :) så skönt att se henne, var på tok för längesedan. M och jacob töntade sig med sina telefoner en stund och jag och frida planerade massa roligheter fram mot våren. sedan hem till helena där vi hälsade på småtjejerna en stund och sedan åkte vi hem. en lång och mysig dag som avslutades med ett par timmars plugg.

upp idag, duschat och lagat mat (jag är så ekonomisk nu för tiden) och ska bort för att hämta lite saker på posten. sen till jobbet och ut på stan en stund innan det är månadsmöte ikväll. jisses. sen hem och plugga. kändes skönt att komma igång med skrivandet igår iaf på det stora arbetet, har även tre små kvar men får pussla med dom lite av och till. 18 december är deadline för allt. spännande! men fixade jag tre tentor på en vecka så ska jag banne mig fixa detta. egentligen läser jag 15 hp för mycket denna termin, med andra ord kan jag skita i en utav kurserna men det är inte min grej eftersom jag har påbörjat det, måste avsluta det då. hur jobbigt det än kommer bli. så ni får ha lite överseende med min kontakt med omvärlden fram tills den 18onde.

är inte alls avis på pappa och linda som åker till underbara thai idag, hoppas ni får ett par underbara veckor!

och jag känner mig helt frisk igen, underbart. var knappt trött imorse, visst är det härligt med penicillinkurer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar