du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 19 december 2009

at home

hujdea mig. jag vaknade imorse på så frukatnsvärt jobbigt humör att jag bara ville gråta. kunde inte sova igår på grund av magonten och jag drömde så mycket konstigt att jag vaknade och var arg tidigt på morgonen, somnade sedan om men känslan försvann inte. gick med ilskan och gråten i halsen och sa ingenting. stackars min fina M. helt sjukt att det kan påverka en så.
iväg till jobbet iaf där det var full rulle! jisses. vi har hjälpt radiohjälpen hela veckan och det har strulat till det en del. men vi löste det tillslut, nästan iaf. :) sedan hem till mamma, äta och sen köra M till GB och kaire. fick hämtat lindas bil som jag ska låna ett par dagar, hur skönt som helst dock onödiga pengar till bensin och p-pengar men men. hade ju ändå fått köpa busskort så :) kör ju inte bil så ofta längre heller! M var lite nervös, det var första gången han åkte med mig idag haha. men han var impad ;)

så hur har fröken svår spenderat sin lördagskväll? jag har prövat massa skidkläder inför björnriket, frida har klippt mig och samtalat med mamma om massa viktiga saker. ën skapp och skön kväll, får dock konstiga ensamhetskänslor. M är med nicke och co, frida är med bellabus och co och igor är med hans gäng. men man kan inte vara med på allt!

imon ska jag in till stan med frida och inhandla de sista julklapparna. sedan hem till mamms igen och på spontan söndag hemma hos tessan med massa tjejer. tradition från förra året :)

har fortfarande ångest för mitt opponent-sågade arbete men det är inte mycket att göra nu. får skylla mig själv som sätter skolan i sista hand som vanligt. ska dock bli ändring på det till våren! kurserna kommer vara mer avancerade så är så illa tvungen.

nej nu ska jag krypa ner bredvid dagens sängkamrat som är min guldis och avsluta denna dag.
hoppas ni gör nåt skoj ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar