du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 5 december 2009

a little more time on you

god lördagsmorgon allesammans!

själv känner jag mig lite bakfull av mina mediciner, ni vet sådär uttorkade. men lite vatten och frukost på det så är det nemas problemas.

frågan är vad som hände på idol igår? ledsen jag blir att tove åkte ut! tycker hon är GRYM! men det bästa var allt westlifes uppträdande, boyband sucker som jag är haha :) har gjort en spellista i spotify över min all time favoriter, blir dagens pluggmusik för idag ska jag banne mig plugga. målet är att skicka in det första arbetet och göra ett par ändringar på ett annat som jag har fått en opposition på.

här har ni spellistan!
boybandsucker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar