du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 13 december 2009

julmat och huvudvärk

igår kväll så anordnade jag och TP ett julbord för ett gäng stjärnor :) det var mysigt och lär absolut bli en tradition.

idag så har jag och M vart hemma hos hans syster och fikat för att sedan äta julbord med mamms och co och familjen berntsson. en mysig familjesöndag som vanligt :)

håller på att ladda ner ett par avsnitt samtidigt som jag ska plugga en stund. ledig imon, hur gott som helst!

kanske börjar ni bli trötta på att höra detta men det är så underbart att vara kär! mina känslor för min fina prins blir bara starkare och starkare för varje dag och han är skam helt fantastisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar