du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 17 december 2009

pan pizza

fy skamvad slapp jag har blivit med maten. idag käkade jag burger king till lunch och pan pizza till middag. heja sandra! och all up coming julmat. jickes.

igår var det bio med tidsoptimisten och några andra. jag och tidsoptimisten kom iaf in sist och fick en hel rad att resa på sig då vi satt ute i kanten och gick in från fel håll. inte alls pinsamt ;)

jobba idag. gick okej. fick ett räkmackekonto (internt, haha). men det var för min goda karma idag!

har även skickat in min sista uppgift i skolan för detta år. kändes sådär då jag är halvnöjd men jag har inte hafttid, inte mer med det. nu väntar jag på att criminal minds ska börja då min prins redan slocknat i soffan. jag och min pärla har hittat kanske de två som jobbar hårdast med något de gillar. thumbs up :) ska få se henne och alla andra tjejer på söndag med, mys! och massa mys med min guldis också, det gillar vi. M ska upp till nicke johansson på lörag så då hänger jag på till mamma. vi har inte haft någon kvalitetstid på år och dar känns det som.

är lite orolig över min guldis julklapp, den har fortfarande inte kommit :( :( :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar