du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 4 december 2009

tycker inte om att vara sjuk

det här suger. fryser och svettas om vartannat, halsen gör superont och huvudet är väldigt ömt. sen att jag producerar onormalt mycket saliv är också sjukt jobbigt.

eftersom jag i princip sov bort hela gårdagen så var det ganska svårt att somna igår. jag somnade till criminal minds vid halv tio och sen började den längsta natten nånsin typ kvart över tolv. jag bara längtade tills Ms klocka skulle ringa så att jag fick gå upp på riktigt. fick ett yrselanfall i köket, klämde i mig lite hallonkräm och knaprade alvedon, sedan så somnade jag otroligt nog i soffan ett par timmar.

har fortfarande inte ätit nåt annat än hallonkräm, får se hur det blir med det idag. sen så måste jag verkligen verkligen plugga, får se hur jag löser detta under dagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar