du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 28 december 2009

baby, it's you

ja men sedärja, då var det måndagmorgon igen. det blev allum med mamms och frida igår men ingen hitta nånting, var bara jättemycket folk och jätte rörigt överallt. vi var inte på humör för att hänga vid reaställen helt enkelt. fick tjingsat på min prins också som är så duktig. kvällen spenderades mest själv men tillslut kom M hem med nicke så vi käkade lite och kollade tv en stund innan de två hrt arbetande blev för trötta. vi somnade ganska gott men blev terrade av affe mitt i natten som störde sömnen lite men okej ;)

idag blir det en kort dag på jobbet, den första utav tre. ska även försöka få klart mina två oppositionsrapporter nu under eftermiddagarna och ändra korrigera det sista på de två jag lämnat in och sen ska väl denna terminnen vara klar också, bara en hemtena kvar när vi kommer hem från fjällen. ska bli så obeskrivligt skönt att böja om på nytt med nya kurser. som vanligt ska jag försöka mig på mer struktur och ordning inför nästa termin. ska ju gå i skolan "på riktigt" då så kanske lyckas jag denna gång ;)

nej, dags för frukost och påklädnad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar