du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 8 december 2009

julklappar!

igår efter jobbet och innan mötet så gick jag på stan en stund för att köpa lite julklappar. hittade ett par till mamma, CK och till M :) känns hur bra som helst, för jag är typ klar snart. bara en födelsedagspresent till papps som fyller 50 och lite smågrejer kvar. as najs!

sen kom jag hem till min prins som höll sig vaken länge igår. han kan han med ;)

nu ska jag sätta igång och plugga, målet idag är att få upp en helhet för mitt andra arbete. hade vart guld om det blev klart denna veckan så jag kan göra alla småuppgifter nästa vecka. jaja, dags att sätta igång efter en snabb frukost med tillhörande medicin.

ser fram emot lördag som skam med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar