du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 21 december 2009

trötter

att sitta i ett kallt rum och lära sig massa nya saker från 8.30-17.00 blir man trött av! men det var en bra dag, intressant med en kul konsult :) jobbet rang förut och sa att jag ska jobba på fredsgatan imon istället, kan bli spännande då jag aldrig vart i en sådan liten butik. alldeles vid kompassen så lär vara en massa folk med, kul!

har slått in alla mina julklappar, ska bara hämta guldis på posten imon så är jag helt färdig sen. härligt!
och vilken snö det är ute, helt sinnes. gick ner till scandic idag och bara mös hela vägen, sjukt najs faktiskt.
och imon kommer pappa och linda hem, det är ju helt sjukt hur snabbt dessa två veckor gått :)

nu längtar jag snart ihjäl mig efter min prins, hoppas han kommer snart. han är och tittar möbler med sin mamma och pappa, trist att jag inte kunde följa med. typ bara 6 veckor kvar till han ska flytta, helt sinnes! fast själv längtar jag lite längre fram ;) "det känns liksom bara så rätt". love love love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar