du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 27 januari 2010

you know i miss you

alltså varför kommer det mer snö???? visst är vi trötta på snön och kylan nu? det räcker liksom. våren och slottsskogen känns extremt långt bort idag..

igår var det en mysig dag. spenderade förmiddagen med min prins där vi var väldigt effektiva. hann både fixa present och storhandla mat innan klockan var elva. sedan bort till skolan för att plugga och hamnade tillslut på ett oväntat möte som handlade om C-uppsatsen! tur var väl det förannars hade jag lagt det på hyllan till mars typ. först konstruerade vi en trevlig trio men det slog lärarn bort då man var tvungen att vara två, inte en och inte tre utan två. suck tänkte jag men det löste sig bra ändå. jocke gick till viktor och jag och mattias bildade team. skönt att ha det löst! annars känns skolan sådär denna vecka, boken vi ska ha läst till på fredag är fruktansvärt trög och jag fattar typ inte vartannat ord. väldigt långa och krångliga meningar.. och grupparbetet blir jag inte klok på, det är så abstrakt att jag nästan smäller av. tänk er ett helt a4 av instruktioner där det egentligen bara är två meningar som förklaras vad det är som ska göras. resten är bara flum som förvirrar och de två meningarna är inte särskilt givande de heller.

har iaf gått upp samtidigt som M idag och har tinat upp mig i en lång och varm dusch och ska påbörja dagens bestyr. vi bestämde att sitta i grupp och börja skriva idag eftersom det inte bara är jag som tycker att hela grejen är lite förvirrande som tur är ;)

sen har det hänt nåt med min tele, den lyser typ jämt. vadan denna otur de senaste åren undrar jag? och det känns okej att längta bort dagarna nu när vädret är såhär, fy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar