du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 25 januari 2010

@ handels

då var första punkten på dagordningen fixat. tog inte så lång tid som det var planerat så fick inhandlat massa bra hårgrejer också. visst är det konstigt att allt tar slut samtidigt, oberoende storlek på flaskorna? det blev iaf spary, serum, inpackning, volymspray och torrschampoo. ingen jättebillig historia men jag ska snart träffa en kille som ska köpa mina statistikböcker så det går änna plus minus noll ;)

fick pratat med pappa en stund imorse, han gillade min idé om det projektet som mötet handlade om idag vilket känns bra, hans tyckande och godkännande är viktigt eftersom han är en professor i alla ämnen ;)

börjar bli lite nervös inför seminariet som börjar om ett par timmar. att prata om saker jag inte riktigt förstår framför en grupp av människor som jag inte känner är en fruktansvärt obekväm situation för mig (och säkert många andra). om man verkligen hade förstått det som står i dagens tröglästa seminarium bok så hade det väl vart en sak men nja, på tok för flummigt för mig! hoppas att nästa bok som ska vara utläst på fredag är bättre.

håll tummarna för mig att jag iaf  slipper den klassiska rodnaden och läspandet. jickes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar