du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 12 januari 2010

something new..

..kan vara den mysigaste filmen på länge. simon baker - outstanding!

dagen har som sagt spenderats på chalmers och det är skönt att få lite kvalitetstid med TP, han är en av mina bästa :) vi satt och pratade om framtiden och så och halkade in på att vi faktiskt tar "halv-examen" nu till våren. 3 år, helt sinnes! vi kom iaf fram till att det måste firas. TP ville dock inte göra så mycket väsen av det eftersom hans söta syster tar studenten men jag ska iaf fira! tycker jag banne mig att jag är värd ;)

ser ut som att det är roliga månader som väntar! sista helgen i januari fyller mina bästisar år så det blir till att fira, i februari flyttar min prins först och sedan nicke vilket betyder två inflyttningsfester, plus pärlans födelsedag :) april och maj är det massa födelsedagar och sedan i början av juni kan ni då förvänta er en examensfest.

nu längtar jag bort från mörkret och vill ha vår, helst nu på en gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar