du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 18 januari 2010

starstrukk

under de senaste dagarna så har det pratats lite om garderobsutrymmen i den nya lägenheten vilket har lett till att jag har tagit orden "jag ska nog göra en storstädning när det är dags att packa, det finns ju en del jag inte använder" i min mun. jag hatar att slänga saker, både kläder och prylar. så idag när jag ska bort till min pärla en stund så har jag på mig ett oanvänt linne och en oanvänd kofta. dagens byxor har nog inte sett ljuset på nåt år kanske och skärpet likaså. det är ju hur bra som helst! känner mig riktigt ekonomisk :)



och det man har använt under det senaste året läggs i "behålla" högen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar