du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 31 januari 2010

ikea som alla andra

nu är det nära! idag har vi vart på ikea och köpt säng, det blev en malm som är precis en sån jag alltid velat ha med tokfina ekgavlar! gillas! vi har konstaterat att det inte känns på riktigt, att M flyttar imon. det som det pratats mest om de senaste veckorna är äntligen här. sjukt är det.. kanske börjar ni bli trötta på det här men michael är den bästa och finaste personen jag nånsin träffat och jag är så glad att jag får vara med honom när han gör dessa förändringar! imon är en stor dag för honom och om ett tag så väntar en stor dag för oss :)

visst är det trist att gamla saker sätter käppar i hjulet? jag försöker verkligen att tänka bort omständigheterna men det är svårt och jag lyckas inte alltid. men tiden läker väl alla sår eller hur var det nu igen? ett mål är iallafall att inte fokusera på det negativa och att känna att man är tillräcklig. känna att man duger helt enkelt och att man inte behöver vara bäst på allt.

nej, nun ska jag städa upp efter gårdagen, ser ut som ett krig inne i köket. innan M åkte hem idag för att spendera sin sista natt hemma så konstaterade han att jag har en del att göra, haha. men med lite musik i öronen så är det lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar