du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 8 januari 2010

Friday, i'm in love

Hur spenderar ni eran fredag?

Jag och de andra i familjen har idag åkt scooter. Det var najs, min prins är så duktig så jag blev inte ens rädd. Nu ska vi kolla på lets dance och det blir nog en tidig kväll eftersom det vankas hemgång imon. Har haft en toppen veckan där både jag och M har lyckats varva ner och koppla bort vardagen, vilket är behövligt! Semester har många fördelar må jag säga.. :)

Har pratats mycket om Ms flytt idag med. Kommer bli så spännande! :)

Det är tur att jag börjar bli lite vettigare och vuxnare, bara så ni vet. Ge mig lite tid bara ;)

Hoppas ni mår bra allesammans. Hemgång imon alltså, får sitta med min prins i flera timmar och mysa. Vad mer kan man begära? Love Love Love! Jag har sagt att han är världens bästa va? Lucky me :) "du uppfyller verkligen allt!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar