du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 7 januari 2010

Ja då ses vi på lördag!

Hej! Ledsen för den kassa updaten men inte götens en sen torsdagskväll så löser tekniska
Sandra hur man redigerar text från Ms telefon.

Veckan har iaf vart toppen. Vi har bara hunnit med skidåkning en dag
eftersom det är så förbannat kallt ute. Men jag och Maria höll oss på benen
men det failade M och Rickard ;)

En sammanfattning är iaf att semester är mycket bra!
Drt är nog första gången som jag är borta en vecka med någon annans familj
vilket är lärorikt men Ms familj är
precis lika härliga som han :) jag saknar dock min mamma och pappa.

Semester är även lika med tanketsunamis.
Saknar min musikterapi.
Tänker på när Nicke sa att jag var enkel.
Tänker att jag lyckas ganska bra när jag ger det intrycket trots att jag får bita mig i tungan ibland.

Jag vet inte riktigt vad som är grejen men när allt känns så här så får det mig
att gå på nålar eftersom nåt dåligt snart borde hända.
Ett ord får mig att flyga medan ett uteblivet trasslar till insidan.
Herregud. Är det nån som stoppar hormonpiller i min mat?

Jag har träffat Han och det gör mig räddare än nånsin.

1 kommentar:

  1. Rädslan för att bli sårad, för att bli lämnad, övergiven och ensam. Den är alltid där. Pratade om den så sent som igår. Men vad har man för val i slutändan? Jag tar hellre rädslan och risken än inte risken alls. Och jag hoppas du gör detsamma.

    SvaraRadera