du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 20 januari 2010

rattfylla och fängelse

godmorgon! tänkte börja med ett filmtips som vi såg härhemma igår, i love you man hette den :) en bra kompromiss film för honom och henne haha.

inatt så var det dags för verklighetsdrömmar igen. först så var jag med mamma och co nere i thailand där det inträffade en skev naturkatastrof och det var kaos överallt. efter några svettiga timmar så vaknade jag och somnade om igen för att drömma att jag blev dömd för rattfylleri och skulle sitta i fängelse i ett år. satan vilken ångest det framkallade! jag såg hela mitt 2010 segla förbi och att alla glömde bort mig. fy.

nu ska jag vakna till och börja plugga för det är ett riktigt tight kursschema för denna kursen. på fem veckor ska vi ha tre litteraturseminarium (där man måste läsa hela kursböckerna!!!), göra två grupparbeten med opposition, ha ett artikelseminarium (som att det inte räcker med tre kursböcker..) och det hela avslutas med en tenta. som jag skrev igår så är jag så lättad över att jag tackat nej till mycket jobb i februari för det hade jag inte fått ihop.

hoppas ni får en härlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar