du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 23 januari 2010

nu tittar solen fram

godmorgon!

som vanligt blev det en del knasiga drömmar om bland annat kärleksprogram och stulna bilar. inte undra på att man är trött när klockan ringer när man inte får vila under natten..

hur ser dagen ut idag då? jag tänkte käka och klä på mig och sedan bege mig bort till skolan för att sätta igång med grupparbetet. nu är det verkligen full koncentration på skolan några veckor framåt vilket känns bra men också svårt. får se hur det går idag, en ganska flummig uppgift som jag behöver lite hjälp med att greppa. eller vad tror ni om att göra en organisationsanalys på en artefakt? jickes.

kvällen spenderas på något sätt med TP, vi har inte bestämt vad en bara :) "tänk du på nåt kul så gör jag med det" haha! min prins är på möte hela dagen men målet är att träffa han ute sedan.

och än en gång så funderar jag lite på vad som gick fel för några år sedan. så kan väl ingen vilja ha det eller? det där kommer jag aldrig att förstå.

solen skiner och det är lördag, det finns väl inget då man kan vara upprörd för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar