du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 18 januari 2010

tidsfördriv

efter att ha diskuterat klockor och liknande i helgen så bubbla mitt gamla ha begär upp. jag har typ glömt att jag ville ha en ny klocka men har suttit och kollat på lite bilder och smaken är den samma iallafall. jag har en fin som jag knappt använder, tror det är en vanesak. men det är i guld och jag har alltid velat ha en stor i silver, ni vet mer lik en gubbklocka fast tjejig. hitta två superfina i denna typ.



 
den sista är nog finast va? fast den första är mer stilren kanske.

ett annat ha begär är en ny tele, min nuvarande har ett eget liv..

vad diggar ni rubriken, tyckte den var lite fyndig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar