du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 26 januari 2010

fix you

godmorgon!

skolan igår gick bra, inget att vara nervös för. fick ordnat upp grupparbetet med och ett tillskott till gruppen löste min oro iaf. när jag satt på bussen hem igår så fick jag en såndär känsla som man bara vill stanna kvar i för alltid. det kändes så bra! jag ät tillbaks med fokus på skolan, hittat några som är kul att hänga med, tagit tag i saker som legat på is länge och det bästa av allt är att jag visste att M var hemma när jag kom hem. vi tog en tupplur, käkade mat och gick ner till bergakungen för att se "it's complicated". hela dagen kändes bara helt underbar och jag hoppas att den känslan håller i sig länge!

min prins är ledig idag så han har åkt till läkarn nu på morgonen för att följa upp en rutinkontroll. ska börja fixa frukost så det är färdigt när han kommer hem och sedan innan skolan ska vi bort ett ärende för att köpa en present till en utav helgens födelsedagsbarn :) bara två dagar kvar tills fia kommer nu!!! :D

hoppas ni får en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar