du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 31 januari 2010

out of sight

jag vet inte riktigt vad som kan sägas, men så klickade jag in hos veronica och hittade en ganska passande text så jag citerar henne.
"jag blir lika arg och besviken på mig själv varje gång och lovar att detta måste bli sista gången men hör och häpna, jag gör det igen. Talesättet; tala är silver, tiga är guld är något jag borde ta på allvar. känns som mycket skulle vara annorlunda om jag bara kunde knipa igen ibland eller typ låta mobilen ligga. Äch jag är bara arg på mig själv för jag går på de om och om igen. inte mer. inte för den här gången iallfall."

jag förstår inte riktigt den ilska som kommer fram ibland.

1 kommentar:

  1. alltid samma sak, och alltid samma ånger dagen efter. Hoppas allt är okej med dig :) / veronica

    SvaraRadera