du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 10 januari 2010

ännu en söndag

dåså. ännu en söndag är förbi. dagen har spenderats med M och nicke :) vi har kollat möbler runt halva stan och haft det mysigt. M hitta den sista möbeln till lägenheten, en tvbänk som var as najs. vi var i en affär som hette nordik (tror jag..) som var hur bra som helst! lätt en ny favorit :) det var även där som min prins hittade sin tvbänk. vi hittade även en jättefin sängram på ikea. det kommer bli så fint!!
efter våra utflykter så fick jag handlat hem lite mat och sedan hem och städa. har bytt ut lite grejer, flyttat upp ännu mer saker till det överfyllda förrådet och packat upp julklappar och resväskor. så nu ser lägenheten ut som ett hem igen, bara dammsugningen och så kvar men det tar jag imon.

måndagmorgon imon och jag har typ inget planerat på hela veckan vilket känns konstigt och extremt skönt. har en hemtenta och en oppositionsrapport som skall vara inne på fredag vilket känns hellugnt för en gångs skull :) jag och TP ska belägra chalmers i veckan tänkte vi. ska bli skönt att se han, var typ en månad sen sist! helgen är dock fullspäckad som vanligt vilket bara är kul. mer om det senare..

sitter och kollar på johan falk, dock inte samma sak utan min prins. med tanke på hans tidiga måndagar så brukar söndagskvällarna vara min tid för lite egentid, men idag känns det bara trist. han åker till stockholm imon efter jobbet och är borta ett par dagar.. dagarna känns så tråkiga utan hans närhet! har vart helt underbart att få en vecka ledigt tillsammans, det hör inte till det vanliga.

har även en del grejer att kolla upp i veckan med tanke på framtiden. håll tummarna för att min hyresvärd är snäll..

ska upp och tvätta imon så blir nog sängen snart. har även fått schema och grejer för den första kursen på GU, ska dit och registrera mig i veckan. skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar