du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 21 januari 2010

back to work

godmorgon!

efter skolan igår så fikade jag med TP, alltid lika välbehövligt. sedan hem och mysa till det med färdig mat och lite ljus oså till min hårt arbetande prins. skolan by the way gick okej, kanske lite meningslös lektion men alla management gubbar är likadana. ska iaf ha gruppmöte på lördag vilket känns konstigt. fick ett samtal angående mina statistikböcker också, as gott att få sålt dom!

ska snart äta lite frukost och sen bege mig till jobbet! det var änna ett tag sen nu så jag är lite nervös.. får hoppas att kunderna är snälla idag. mitt hår är dock helt ostyrigt idag haha.

helgen ser ut att bli riktigt trist men om någon vecka så blir det bra mycket bättre så ska inte klaga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar