du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 12 januari 2010

godmorgon!

sov med min sexiga bettskena inatt vilket alltid leder till konstiga drömmar och ont i hela huvudet när jag vaknar eftersom jag biter ihop hela tiden. helt sinnes, fyller snart 22 och har fortfarande problem med tänderna sen den där gången jag var bebis och ramlade.

har ringt och väck TP så nu ska jag käka frukost och sen börja dagen nere på chalmers. följer min planering och har fått klart den första uppgiften, bara hemtentan kvar :) pratade med papps precis om fredag också, ska vara där på förmiddagen och hjälpa till att ställa ordning. för ni har väl inte missat i ST-tidningen att pappa och min farbror har öppethus på fredag på seab-kontoret? alla är välkomna :) kl13-18 är det som gäller.

saknar min M nu, två nätter irad är inte bra. men imon kommer han hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar