du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 25 januari 2010

en vecka

idag är den måndag den 25te. visst känns det bra! inte vilken måndag som helst heller. jag ska börja dagen med att skicka in ett inlägg till dagens litteraturseminarium vilket jag är jättenervös för. sedan ska jag bort på ett möte inför det projekt som jag anmält mig till, får se vad det blir av det, håll tummarna iaf :) sedan bort och sälja mina statistikböcker, gå på seminarium och sen bege mig hemåt för att förhoppningsvis mysa med min M som jag tror är lite trött idag. vi har bokat bio till ikväll med, "it's complicated". vi diskuterade när vi var på bio själv senast och det var nog inte sedan den där första riktiga dejten i somras ;)

och idag är det bara en enda vecka kvar tills min prins ska flytta, hur mysigt som helst!! :) ämnet har ju vart på tapeten det sista så det ska bli jättekul när väl den förste behagar att infinna sig. jag som tycker att vi var så förståndiga i början med tanke på omständigheterna men nu känns det lite trist för jag vill inget hellre än att "ha alla saker på samma ställe" som det så fint sades i helgen. som skrivet innan, jag längtar till framtiden!

tack alla mina pärlor för att ni förgyller min vardag, 
och speciellt min prins som är helt fantastisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar