du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 11 januari 2010

äntligen :)

det är precis det här jag har saknat! vadå? jo, studentlivet. har tvättat och städat hela morgonen, var längesedan det var så rent hemma haha. har käkat lite lunch och ska nu sätta mig och plugga. väntar på TP som ska göra mig sällskap och pilla lite med min dator som jag fått från CK. underbara dag!
det är så skönt att slippa stressen och den ångest som stressen framkallar när man ska hinna jobba och plugga, helst på samma gång. 2009 blev mitt år på många sätt men under 2010 ska jag må bra, inte ta på mig för många saker och känna mig nöjd med skolan som faktiskt är min huvudsyssling.

hoppas ni har en underbar solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar