du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 10 januari 2010

borta bra men hemma bäst

nu har jag och min prins kommit hem. efter lite vel igår med handling, paket och parkeringsproblem så kom vi tillslut innanför dörren där jag lagade lite mat och sedan mös vi frmaför tv:n innan vi slocknade båda två. vaknade halv tre inatt och förflyttade oss till sängen, haha. har bäddat med mina julklappslakan som var hur mysiga som helst! :) tack mamms. det tror jag M också tycker eftersom han ligger och snusar än.

idag får vi se vad som händer. kanske ska ut och kolla lite på möbler. jag ska iaf storstäda min lägenhet, har ju inte sovit här sedan innan jul och det märks att jag bara flängt in och ut sedan dess. fick bytt porslin igår med, fick mamma och deras när de köpte nytt. blev mycket bra det med!

igår i bilen så planerade vi lite på riktigt för första gången och det ger mig massa fjärilar i magen :) jag längtar verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar