du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 20 oktober 2009

tidiga kvallar och tidiga morgonar?

nu sitter jag sjalv nere vid datan eftersom de andra tva sotgotar sover. jag somnade typ klockan atta igar och dom andra halv tva. jag fattar inte vad det ar med mig, den har staden tar musten ur mig, ar sa sjukt trott hela tiden trots att vi atit och druckit ordentligt de sista dagarna. magarna ar aven aterstalla vilket kanns bra infor fylgresan. jag missade tydligen en massa tokigheter igar pa nattpromenaden men men. far se om jag haller tills ikvall kanske :S helt sjukt ar det..

igar var det en lang och bra dag. borjade med century 21 dar vi gjorde av med for mycket pengar, som vanligt. sedan blev det lunch och upp i empire state building. jisses! har snackar vi utsikt. sedan vidare till VS och F21 dar mer pengar spenderades. fick avne kopt skor till min M och lite smatt och gott till mamma och syrran. skitsvart att hitta saker till andra forutom frida eftersom jag koper likadant till henne som till mig.

fick ta ut lite mer pengar igar och nar jag kommer tillbaks sa fragar natta hur mycket euro jag tog ut? jag vet inte riktigt vad hon har sysslat med denna vecka..
hon har aven overgivit "hur mycket blir det" och overgatt till "alltsa jag vet inte hur mycket det blir men det later billigt" haha. men jag maste ge jessi en eloge som forsoker lara sig och har faktiskt lyckats ett par ganger! ;)

idag skulle vi akt till kicks men vi har typ inte ett ruttet ore kvar sa vi ska ta en lang gratis promenad i centralpark haha. sedan ska vi aven forsoka packa ikvall vilket kan bli spannande. och ni skulle sett hur vart rum ser ut. herrejisses. man kan tro att det ar tre grisar som bor daruppe.. kan ni gissa vem som ar slarvigast?

tror detta blir det sista ni hor fran mig innan jag ar hemma, prioriterar maten istallet for att ladda pa internet kortet ;) har iaf haft en underbar resa med underbara tjejer! ar sa glad att vi tog tillfallet i akt nar kicks var har och alla som inte har besokt NY borde gora det :)

hors hemma kara vanner!

1 kommentar: