du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 2 oktober 2009

svarta riddare och ica maxi

alltså om ni har hängt med ett tag så vet ni att jag drömmer ganska konstiga saker. men inatt tar nog priset tror jag! alltså det var så sjukt verkligt, som att jag kollade på en film och liksom kände hur alla karaktärer tänkte. och vad var det för film? en läskig såklart så jag skulle kalla det en mardröm men det var så verkligt.. och det hade vart en bra film tror jag! huvudpersonerna var iallafall stora svarta blanka maskiner som såg ut som moderna riddare typ, haha.. sen när M gick till jobbet så kom nästa dröm om ica maxi och diverse människor som jag faktiskt saknar. är det nån som vet varför man drömmer så mycket? jag har aldrig träffat nån som drömmer lika mycket som jag.

igår då var sista dagen på skandia och jag slog mitt personliga rekord :) fick en kram av min chef och hon sa att jag gärna fick använda henne som referens så det var kul :) forex gick okej också förutom att eliza mådde dåligt och att jag fick panik i slutet men som tur var löste det sig.. nu ser jag faktiskt fram emot att komma igång med skolan på riktigt, sisådär en månad försent :P och kanske få lite mer vakna timmar med M, haha.

helgen kommer iallafall bli toppen! :) sitter och väntar på min underbara papps som ska komma hit och hämta sina engelska pund som han inte fick häromdagen eftersom vi inte kunde öppna på grund av en sak. sedan blir det lunch med TP, shopping på stan med tessan och sedan hem och göra oss iordning för kvällen där nivå&maggio står på schemat. grymt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar