du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 16 oktober 2009

djuriskt sexig

laste ni helens kommentar om kioskvaltaren? sjalvklart fragade jag natta och jessi om de visste var detta var. vet ni vad jag fick for svar?
jessi sitter och er dum & fragande ut och natta sager att det ar en tjockis. haha! tack helen for annu ett skratt :)

idag har det vart en kulturell dag! jag och jessi vaknade i samma sang da hon overgivit natta eftersom hon var lite besvarlig. jag och jessi har trivdes utomordentligt tillsammans sa det lar halla hela veckan. med tanke pa budgeten sa tog vi tunnelbanan(!) som vilka new yorkare som helst till platsen dar farjan till frihetsgudinnan skulle avga. vi hann inte ata innan och bestamde oss for att kopa en billig hot dog att smaska pa. bra gick det for natta och jessi men precis nar jag skulle hugga in sa ar det nat som flaxar omkring mig och plotsligt sa har jag en hel flock masar som krigar om min korv och nastan biter av mig halva handen sa det var bara att slappa korven, gallskriska och springa darifran. tva minuter innan sprang jag ifran en ratta som overraskade mig och en acklig ekorre som sag farlig ut. behover jag ens forklara att jag ar livradd for alla djur pa var planet? det kan jag tacka mamma for. sa ingen frukost inte, utan belv isatllet utskrattad av hela kon till baten och alla vakter. och sjalvklart natta och jessi som skrattade hogst och langst. tror ni jag fick smaka pa deras korv? det kan ni fethajja att jag inte fick! natta kom med det fina uttrycket "djuriskt sexig" som fck de tva att skratta en stund till. kul for dom.

farjeturen gick bra, vi kom ut och fick kort pa gudinnan sa jessi slipper att simma ut dit. vi filmade aven in hotfilmen till kicks vardpappa pa baten, alla japaner var lite chockade eftersom jessi drog det pa engelska. sjukt kul, filmen kommer nar vi ar hemma. sedan gick vi till resterna av world trade center och hann besoka en kyrka. vi kanner att vi ar matta pa kultur nu och inriktar oss pa shopping och promenader i central park i fortsattningen. men visst har vi gjort er lite stolta iaf! sedan upptackte vi ett nytt shoppngcenter, century 21. liknar ullared lite, vi bestamde att vara dar nar det oppnar pa tisdag sa att vi slipper kno, for det var lika mycket folk som i ullared.

jag ar lite trott idag pa grund av det daliga matintaget plus en jobbig saknad sa inte sa mycket hyss rapportering fran min sida. men jag vet att de andra notterna loser det. vi ska iaf upp och ta en behovlig powernap nu, sedan kaka indisk mat och vanta pa att kicks kommer. hon hade lite planer infor kvallen, kan bli riktigt bra! vi har aven inhandlat lite sambucca och barcardi peach och da gar det aldrig fel. men ni kan vara lugna, jag lovar att ta hand om de tva odagorna som redan har planerat att spy ikvall vilket jag inte har ;)
spannade fortsattning vantar alltsa imon, missa inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar