du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 30 oktober 2009

du som reser mig

idag mina kära vänner är det fredag :) jag har ägnat förmiddagen åt statistiken och löst ett par kluriga uppgifter. det går sakta men säkert framåt..

sitter hemma hos M, har käkat lite lunch och ska ta på mig och bege mig hemåt. om några timmar kommer syrran, vi ska käka lite oså innan winnerbäck ikväll :) beroende på hur hon vill göra med bussen ikväll så får jag se vart jag hamnar ikväll..

ska hem och beställa lite kläder också.. jag är bara tvungen! var massa fina saker i den nya katalogen och kläderna levereras inte förens i januari så det blir februari månad som påverkas ekonomiskt, haha. har ju faktiskt inte köpt nåt på jättelänge.

sitter och lyssnar lite på min all time favorit sång, push the button med sugababes. URTÖNTIGT men bra som fan, haha!

min finaste har lite låg motivation för tillfället men för att ha topparna så måste dalarna finnas där nångång ibland också. han är så duktig :)

hoppas ni har en underbar fredag.

1 kommentar:

  1. jag har ju int4e kpt någonting på jätte läänge hahahahahahah NY då??? hahahahha

    SvaraRadera