du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 15 oktober 2009

the real first day

harrejisses, nu har vi precis kakat den forsta frukosten. sviiindyrt eftersom vi inte hitta nat annat an hotellfrukosten. 560 saftiga kronor for tre sma tjejer. funderar pa hur min budget ska halla i denna fortsattningen.. natta klacker ut sig under frukosten, `halla, har dom arla i usa eller?` hm.. jessi ville att detta skulle toppa alla hennes kommnetarer men det gick inte jag och natta med pa. vi fragade hur de skulle losa transporten och natta svfarade att det var ju faktiskt kallt pa planen ;)

igar somnade vi as tidigt, innan klockan nio. sa visst kanns det som att jag ar hemma med min fina pensionar ;) till och med rummet ar askallt! vi vaknade strax efter klockan sex, lite jetlaged men utvilade.

nu sitter vi proppmatta och vantar pa att var fina kicks ska komma hit! vi har aven bestamt oss for att aka till en poplar outlet idag och ska aven in pa victoira secret och kolla laget. vi letar dock fortfarande efter forever 21, hoppas kicks kan visa oss detta! plus bligga frukoststallen.

vadret ar sadar, lika kallt som hemma typ. hoppas vi slipper regnet bara :)

annars sa kopte natta cigg idag for 80 spann, det kommer banne mig med pa topplistan over dumheter!

jag saknar min M hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar