du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 8 oktober 2009

även när man är som lyckligast

även när man är som lyckligast så påverkas jag av mamma-dotter scener. det är väl nånting som ligger djupt inne inom mig men på en sekund så börjar jag gråta när jag ser sådana scener i serier eller filmer. helt sjukt. jag tänker alltid på den där dagen på nösnäs och trafikfilmen när pappa fick komma och hämta mig när jag var helt förkrossad. nej fy, varför gör jag såhär mot mig själv?

har alltså precis kollat på 90210 och damn, vad bra det var! en hel förbannad vecka till tills det kommer.. och då är jag i NY så får vänta två veckor. suck :P

nej, nu ska jag skriva klart min arbete så jag får det ur världen och kan koncentrera mig på statistiken för efter dagens lektion så insåg jag att det är en lång lång väg kvar till att få G på den tentan och tyvärr är tiden knapp..

idag kom även näsblodet igen  :(

1 kommentar:

  1. du kan ju kolla 90210 i NY ju :)) du vet ju vilken kväll de visas där lixom :)))
    kram Nina

    SvaraRadera