du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 5 oktober 2009

hit och dit, och sedan tillbaks

jisses.
jag har ingen aning om vad jag vill göra till våren!

ska jag välja redovisning bara för att det är bra att ha när jag tycker det är tråkigt? eller ska jag välja marknadsföring som jag har tänkt hela tiden trots att jag läser 30 hp i det nu på hösten? eller ska jag välja management som lockar mest men som känns kanske mest flummigast på nåt vänster? och vad vill jag läsa till nästa höst? tänk om jag inte kommer in på mitt masterprogram, vad gör jag då? ska jag ta en magister först och sedan söka master till det femte året, men då blir det inte så sammanhängande som jag vill.

suck. jag hatar när folk säger till mig vad jag ska göra men i detta läge så hade det nog behövts. fast jag känner mig själv såpass väl att jag kommer i slutändan bestämma helt själv ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar