du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 23 oktober 2009

statistik

vart i skolan på föreläsning inför tentan som är om typ en vecka. jisses vilken vecka som väntar mig, har en del att plugga in..

ikväll blir det mys med min fina M och en efterlängtad sovmorgon imon. minns inte när vi hade en sådan tillsammans senast? sen blir det fotboll med TP och utgång med tjejerna på kvällen. en top notch dag!

är ganska återställd med tiden tror jag, känner mig ganska fräsch nu :) ska in och duscha och sen bege mig bort till allum för att handla lite mat tills ikväll. M är ju kille och det litar man inte alltid på ;)

pratat massa hemligheter med min pärla också, hon är amazing! :) kommer sakna henne enormt när hon drar till frankrike..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar