du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 24 oktober 2009

jetlag någon?

åh, detta suger. jag kan inte sova. M ligger här bredvid och sover så sött men det hjälper inte. försökte att ligga nära och blunda men nope. totalt ovärt. har haft en myskväll med tacos och idol. skönt!

jaha? annars då? mycket tankar som snurrar i huvudet för tillfället. skola, jobb, familj. låtsasångest är ju lite av min grej, ni vet, jag oroar mig konstant för det mesta även om jag vet att det i alla lägen löser sig. vilket gör att jag ligger sömnlös en natt som denna.. ibland känns det som att jag bara vill skynda på allt liksom. jag vill ha allt, helst nu på en gång.

av privata skäl så kan inte min pärla följa med på winnerbäck nästa fredag så jag tar med syrran istället. en frida för en annan ;)

jag och kicks hade en intressant diskussion over there om olika folk som förstört oss en gnutta på olika sätt. ingen utav oss hade nåt bra svar på hur man ska reparera skadan utan man får helt enkelt lära sig att hantera det. men vi kunde inte låta bli att vara arga och besvikna på att gamla vänner fortfarande påverkar ens relation med nya vänner. att dom ibland får ta egentligen obefogat dumt beteende. vilket jag tror förstör med än vad man tror. jag vägrar att tro på att alla är likadana. vi vägrar det. frågan är bara hur man ska komma över rädslan. 
sånt här gör mig sömnlös.

pågående roast på berns och kommande csi hoppas jag kan få mig att sova.

1 kommentar:

  1. Sandra ledsen att säga men man kommer aldrig komma ifrån de! ;) men ja tror på att om man väljer att inte vilja se dig riktigt mycket så kan man på något sätt "stoppa" de så långt bak i huvudet att man till slut "glömmer" de :) Du är en sån solstråle så du är inte värd något annat än att få vara lycklig :) kan knappt vänta tills ja kommer hem igen så vi kan samla ihop brudarna :D bäst är du..gillar dig :) ♥

    SvaraRadera