du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 29 oktober 2009

ILSKA!!!!!!!!!!!!

om och om gör jag samma misstag och det slutar alltid med att jag sitter här och kokar utav ilska!! det har ju hänt en del på min mors sida av släkten det senaste året och det gör att jag ibland svänger in på en blogg som skrivs utav min morfars andra dotter. bara för att se om hon och hennes mamma har blivit inlagda på psyket än eftersom de är helt jävla störda i huvudet och är en samhällsfara. men detta var banne mig sista gången för jag pallar inte att sitta och läsa hur hon nämner min mamma vid namn och skriver sjuka saker om henne och avslutar med att "kanske ska sluta skriva nu innan jag blir åtalad för förberedelser av mord". och alla äckliga kommentarer hon får om att det är så synd om henne och vad är det för fel på hennes störda släkt som bara vill henne illa? att sitta här och inte få kommentera gör mig galen.

att det är vårat fel att hon inte får det liv hon var lovat med privatskolor och resor runt världen. vem är det som är pengakåt egentligen? hur mycket pengar har din mamma tjänat i livet? hon har alltid varit och är fortfarande en blodsugare på morfars tillgångar, på det företag som han byggde upp från grunden. hon skriver att mamma tog kontakt igen när hon visste att morfar låg på dödsbädden och fick han att skriva ett nytt testamente. men var det inte din mamma som gifte sig med han på dödsbädden efter cirka 20 år av vel fram och tillbaka? där å dödsbädden när han var drogad av jag vet inte vad och knappt visste vem han var, som du beskriver det. vem är det som utnyttjar situationen? och dom har inte gjort dig arvlös, du är hans barn, man kan int eta bort din arvsrätt. det är din äckliga mamma som inte ska få nånting. visste du att min pappa har kastat ut din mamma ett antal gånger från huset genom åren eftersom morfar inte orkade med hennes sinnessjuka beteende?

det är så tragiskt att hon har förstört dig redan, du är trots allt inte så gammal men undra vad du hade tyckt om någon hade berättat hela sanningen för dig. att leva utan en pappa önskar jag inte någon, men det är banne mig inte vårat fel att han hamnade där han gjorde. om vi inte hade fått in han på en hem så hade han gått bort mycket tidigare eftersom han misssköttes hemma hos er. det var min mamma som hälsade på han dagligen när han hamnade där, hon fick sköta om honom och raka och klippa honom eftersom din mamma lät han se ut som nån jävla grottmänniska under tiden han var sjuk.
äckliga äckliga ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar