du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 6 oktober 2009

FAME!

åh, FAME var så bra igår! en sån där riktig mysfilm som man mådde bra efter när man gick ut ur salongen. de 90 minuterna varvades med gåshud, tårar i ögonen och skratt.

idag så har jag vart på kurs med jobbet, var intressant! sedan blev det lunch med M och nicke, vi satte på en film och ett par av oss somnade en stund, haha. nu har de två åkt och jag ska börja plugga tänkte jag innan M kommer tillbaks. är lite svårt att koncentrera sig när han är här eftersom det bästa som finns är att ligga och mysa och definitivt inte plugga..

fick även sms från christoffer om att vi hade klarat första inlämningsuppgiften, det kändes bra :) får hoppas andra går lika bra med! och snart är det dags för tenta i statistiken, hujeda..

jag måste träna bort min otålighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar